låtsas bästis

När man jobbar i butik är man oftast "bästa kompis" med alla kunder. Vilket kan vara trevligt. Med VISSA! Men så finns det dom som kommer in och tror sig känna en...

"tjeeennaa, hur e lägget" (jag tänker vem fan e du) "jo mina braller har spruckit, men jag har inget kvitto. Men det fixar la du"

eller.. "jag brukar vara här flera gånger i veckan, känner du inte igen mig? Ger du mig lite rabatt idag eller"
Det roligaste är att så fort jag pratat med en kund kommer jag ihåg han eller henne. Å alla som påpekar att dom är inne i butiken mycket. Är här i gång i månaden.

alternativen kan göras många, å vad det ser ut som så har jag många "bästisar!!"


Kommentarer
Postat av: anna

Tell me about it...OMG...vad trött man blir på vissa stolpskott. Vi har kunder som tror att om man handlar en kostym så är det självklart att du får en skjorta eller något annat med... :S hur tänker man?!



Precis som att gå in hos en bilhandlare och tro att om man köper en bil så borde man få en moppe med...jag förvånas :/



2009-09-08 @ 20:18:21
URL: http://ginnyajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback