konstig dag

07:36 (daniel) hej.. ääää var e du någonstans
(jag) öö.. kollar på klockan, jag kommer om 5.
jag  skulle ju hämta daniel 20 över 7. Det gick ju sådär, eftersom att jag sov.

Men jag for upp och slängde på mig kläder och åkte iväg. Men det gick bra, trött som ett as, men annars gick det bra.
Efter detta var jag hos Sandra och drack lite kaffe. Men jag var på väg att somna så jag åkte hem för en tupplur. Nu har jag varit å tränat (ett kort pass) det känns som jag ska spy.

Jag är inte sjuk, ingen hals ont, ingen huvudvärk eller feber.  Men varje kväll mår jag illa och varje dag e jag cp trött. Usch, detta måste ha ett slut. Å nej, jag är inte gravid.

Kvällen ska jag spendera med min karl och vår 55" tv.
Fottboll och idol. Kan kvällen bli bättre? Heja slatan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hejja Zlatan!!! Shit man får ju en riktigt nice närbild på eran stora tv jhue =) Hoppas du känner dig bättre snart, jobbigt att vara hängig. Puss

2009-09-09 @ 17:20:39
Postat av: Ellinor

låt aldrig jonas komma hem å se eran tv.... snälla...

2009-09-09 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback