en trevlig kväll

Vilka är ni som besöker mig? jag är nyfiken. Ni trillar in varje dag, utan att säga något. Kommentera!!! Fråga!! Säg vad ni vill, bara ni gör väsen av er.

I varje fall, Nu är vi hemma igen, vi har haft en mycket trevlig kväll. Skiten som Sandra fick stå ut med fick även Jenny ta!! Bath thats what friends are for! I morgon väntar en ny dag, jag ska fika med Sandra på morgonen (min egen plan) å sedan åka på massa misison med Jenny, det ser jag fram imot.

Jag håller er uppdate =)

nanna gott vänner!

Kommentarer
Postat av: Angela Sand

Hej tjejen :-)



Jag läser din blogg varje dag. De är de första jag gör när jag kommer till jobbet. Tycker du har en jätte bra blogg. De är lagom att läsa och intressant givetvis. Är själv sugen och inspirerad att börja blogga. Så jag får be min älskling att hjälpa mig att få den fin. Är inte så duktig när de gäller datorer. Kan bara de "vanliga" om man säger så ;-)



Så jag måste säga Kepp up the good work.



Kram Angela

2009-09-24 @ 19:39:56
Postat av: veronika

Jag läser också find blogg.

//veronika carros syster

2009-09-24 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback