höst planer

Det är viktigt att alltid ha något att se fram imot. Vare sig det är en kväll på stan med tjejerna, en myskväll i soffan med den man tycker om eller en liten tripp. Det roligaste är ju utflykter och resor. Man måste ha något sådant bokat minst en gång om året.

Oktober månad är fullbokad med roligheter.
Jag ser fram imot

  • Stockholm med Sandra och Jerker. Vi åker den 2:e oktober och stannar hela helgen. Vi ska gå på "kvarteret skatan",äta massa god mat occh dricka massa gott vin. Underbart!


  • Stefan Anderssons spelning på Marstrand. Jag, Henke, Svärmor, Mamma och Pappa ska äta tre rätters på fästningen och kolla in showen. Underbart!
  • Maskerad i Osby. Henkes kusin och hans fru bjuder tillsammans med några vänner in till Maskerad. Min första riktiga. Jag har ingen aning om vad vi ska vara, men temat är serier och sagor. Några tips?
  • Första helgen i november ska vi ner till såne och hälsa på Pernilla och Magnus. Vi ska alla fyra gå på en känd fondy restaurang, äta mat i flera timmar och bara sitta och gagga och dricka vin. Lycka!
Vad har ni för höst planer? Om jag inte är ute för sent som valigt så ska jag försöka boka in en kväll med tjejerna på Ladies Night (tack för tipset Reza) den 17:e oktober. Ända lediga helgen den månaden. Så vad säger ni tjejer??


Kommentarer
Postat av: miss lin

haha ja jg skall imorgon är jag ledig så jag lovar bilder då, ok? haha jag vill med på ladies, men du kanske inte menar mig :( buhuuuuuu

2009-09-21 @ 22:50:11
URL: http://misslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback