vår helg

Hej mina vänner.

Förlåt för dålig uppdatering i helgen. Men schemat har varit fullsmäckat under vår lilla trip. ´
När vi landade vid 8 tiden på Kungsholmen fick vi middag och rödvin serverat. Idol va på i bakrunden och mysfaktorn va hög. Efter några glas poch månag diskussioner gick jag och killarna ner på stan en sväng. Till Stureplan med andra ord. Inte riktigt min grej faktiskt. Det finns så många fina och mysiga restauranger/barer lite utanför som jag tycker man borde besöka i stället. I varje fall, det roligaste den kvällen va att jag blev bundis med Bingo Rimer.. haha, jag överdriver men fan vilken kul kille. Riktigt trevlig.

Lördag morgon vaknade vi tidigt, upp i ottan och ner på stan. Kollade in Topshop som så många från sthlm handlar i. Riktig skit affär. Stökigt och rörigt. Men fina skor hade dom. Dock för dyra för min rese plånbok.
Vi tog en fika med kusin linda, kollade in gammla stan, slottet och lite annat innan vi landade på en jätte mysig pup i gammla stan.

Vid 4 var det dags för middag, Sandra hade förberett en super god middag som vi åt tilsammans med rött. vi gjorde oss i årdning för Kavrteret skatan på Rival! Ett riktigt trevligt ställe, när jag åker till sthlm igen kan jag tänka mig att åka dit bara för att dricka vin och vatten ur deras lyxiga glas =)

Showen va sjukt bra, jag skrattade så jag grät. Alla va riktigt nöjda och tyckte det va en bra föreställning. Med hummöret på Top fortsatte vi till en club som heter lemon på Kungshoolmen. Inget att ha. Men är ni där, kolla in baren mitt i mot. Jätte trevlig!

Å i går satt vi i bilen hela dagen. Jag har skavsår, men det va det värt =)
Tack snadra och jerker för en jätte trevlig helg. Det här gör vi igen.

Bilder komme.. nu är jag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback