världens bästa söndag

Nu är ja hemma igen. Efter en lång och härlig dag i solen. Det är så skönt att komma upp till svärmor och bara bli riktigt omhändetagen. Jag har inte lyft ett finger idag (nästan) hur skönt som helst.



Jag och henkes mormor kom upp till ett dukat frukost bord.. lyx



Jag springer som en galning i vattnet. Jag älskar att bada och leka.... Det va super skönt att svalka huvudet efter att ha glassat i solen i några timmar





På eftermiddagen kom henke, syster och min mamma upp för mors dag middag. haha söt bild..

Som sagt, en riktigt bra dag.
Nu ska jag lägga mig och läsa en bok jag fastnat i.
I morgon är det dags att måla igen. Klockan 8 närmare bestämmt (!!!!!)
Jag kanske borde ta ledigt någon dag i veckan =) jaja..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka härliga badbilder på dig!

Kramar

2009-06-01 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback