090524

God middag vänner.

Shit vilken lyckad kväll det blev igår. Jag och syster satt på balkongen och mös med var sin dagens hur länge som helst. När sandra kom strax efter nio var det dags att klä på sig. Svarta stuprör tube top och klackar.

Vi begav oss ner på stan, lite vin här och ite vin där innan vi landade på Esters.. sjukt mycket folk. Men mycket glad stämmning. Dock försvann  min lur i vimmlet. Jag gissar att någon "råkat" få med sig den hem. Men värre saker har hänt. Inget att lipa för. Jag får fixa en ny helt enkelt. Sandra hade du en gammal lur förresten?

Nu är det arbete som gäller. I kvälll väntar film och min soffa saknar mig nog =) Fan va dålig jag har blivit på att ta bilder nu när jag har NH jobbet. Inte bra. Det blir lixom att kameran bara används till det. Men jag ska bättra mig.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback