Status

Jag tror inte jag har återhämtat mig riktigt än.. men det är ju det som är meningen med sista nattten med tejerna som man säger. Det är med stolthet jag lämnar min tid som ogift och snart går in i mitt äkltenskap med mannen i mitt liv.. haha.

Denna veckan blir inte lugnare än innan. Dock ska det inte förtäras så mycket alkohol, jag fick i mig för ett tag framöver i lördags

Måndag: Jobb, (sköter mig väll sådär) Beyonce konsert i scandinavinom 19.30.. jippie

Tisdag: Jobb, plus plåta för NH på kvällen

Onsdag: Jobb, Middag hemma med reza och Jenny

Torsdag: Ledig, K- mässan fest och plåtning för NH (hoppas jag)

Fredag: Ledig, Dans kl 17 och en hemma kväll med nosen.. så skönt

I helgen är jag ledig, då ska jag bara slappa och ha det gott, om vi har tur kommer pönan och magnus upp. Men det beror på lill korven. Han e lite sjuk stackarn.

Bröllopet ligger i fokus varje dag nu.. nu går det undan.

hoppas ni har en bra dag. Å till er som va med i lördags.. snälla jag vill ha en bild lr två =)



Kommentarer
Postat av: Sandra

jag & krypet vill gärna hänga med dig på torsdag på dagen,sen framemot kvällningen blir det nån dagens för våran del....innan vi drar till KM. hoppas konserten är bra.puss puss

2009-05-11 @ 19:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback