sova

God morgon mina vänner.

Det blev ingen dagens igår. Kanske lika bra det för jag va välldigt trött, men jag har ju ofta lite problem att fatta det =) Så i stället åkte jag ocg svärmor till ica fisken och köpte varsin räkmacka och kina puffar. Jätte gott. Efter det slocknade jag på soffan. Sov som en gris till nosen ringde kl 10 å sa att han blir sen. Ok sa jag och störtade ner i sängen. För att vakna typ nu. Såååå skönt, jag behövde nog det.

Nu ska jag fixa mig för en ny dag på jobbet.

later..

Kommentarer
Postat av: sara

Hai du, flytten är igång när som, ska bara ha hans lya uthyrd men vi siktar på slutet av maj här nu.

Sladden är brevid mig här, va sga om att jag kommer bort med den på typ måndag?

Kramis

2009-05-08 @ 11:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback