lugna gatan

Idag är det lungt på jobbet. Det är konstigt hur köpglada människor fungerar. Just när man tror sig se ett mönster på era vanor. Bryts dom! Igår va dagen före barn bidrag. Vi hade faktiskt ganska mycket att göra. Var hade folk fått pengar ifrån? Men idag. När det ÄR barnbidrag. Syns inte en kotte till i affären. Jag blir tokig.

Kan någon smart själ där ute ge mig ett tippps. En liten vink kanske om hur det hela fungerar!

Nu har jag i varje fall slängt i mig min lunch. Kyckling sallad. Kaffet står bredvid och jag ska ut och blossa och kolla vädret. Man vet ju aldrig hur det ser ut. På fikan kan det ösregna och på lunchen kan det va strålande sol. Det är som Henke brukar säga varje gång jag frågar något om vädret. "Växlande molninghet med risk för regn" haha, det är verkligen standrad prognos i sverige

ha en bra dag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har en förklaring. Det är stor helg nu och folk köper mat så att det står ut ur öronen på dem. Sen igår så tänkte nog många att aha jag har pengar kvar fast att det är barnbidrag idag och måste då genast handla upp det som finns på kontot!

Så tror jag att det ligger till

2009-05-20 @ 18:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback