IKEA - Slottskogen

Vilken härlig dag vi haft idag. Morgonen började som sakt med lite jobb och städ.. sen åkte vi in till IKEA med yasmine och mattias. Jag och H skulle köpa ljus till bröllopet. Alla fanns inne och vi kan bocka av en sak till på listan.. YES!!

Med en obligatorisk IKEA glass i handen stog vi alla fyra och funderade på vad som komma skulle. Jag och yasmine röstade på slottskogen.. Vi fick givetvis som vi ville. Oj va mysigt vi har haft.



Vi gick in till djuren.. jag trodde jag skulle skita ner mig när jag såg att det fanns fåglar som inte va inburade. Jag HATAR fåglar. jaja grisarna va söta..



Söta Yasmine.



Bebis leker



Ridning



Söta sälarna



Så jäkla vackert och grönt överallt



Mamma älg



Det har varit en riktigt skön och avslappnad dag. Precis vad jag behövde. Nu ska jag kolla ett avsnitt 90210

later..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback