God morgon solen

Idag vaknar vi till en strålande dag här i kungsbacka. Jag känner mig på toppen humör. Ingen anledning igentligen. Jag skulle ha promenerat i morse, som så många andra morgonar när jag väljer att stänga av larmet. Magen är lite hängig och armarna är inte så fit. Men va fan, man lever ju bara en gång. Denna gången är nu och jag vill verkligen inte promenera just nu. Så jag skiter i det. När jag sedan gnäller när klänningen ska på den 27:e juni.. får jag skylla mig själv =)

jaja. intresant inlägg.. haha men nu åker jag till jobbet. Möte om 30 min.
Hoppas ni får en bra dag lovers.






Skepp å´hoj

Kommentarer
Postat av: Sandra

hello my sailor-girl,på väg till Marstrand måntro....kan vi typ ses i veckan kanske en kaffe el nått iallfall,säg till om jag kan hjälpa dig med något bestyr...kram på dig. (Vill gärna få med mig min kamera upp till Dalarna,men jag åker inte förens nästa torsdag.)

2009-05-26 @ 10:31:52
Postat av: Lisa

Ey, snygg kroopp!

Det är okej att inte följa ett träningsschema. Man kan utveckla en naturlig rytm som får en att göra vad man behöver av sig självt ( :

2009-05-26 @ 12:55:00
URL: http://livetsomkissadenersig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback