aajjj..

Halsen värker.. jag e jätte tjock i nosen och känner mig super hänging. Jag har sovit uruselt i natt.. å inte bra nu.
Men i kväll ska vi hem till Reza och Jenny på middag, det är bara att ta nya tag =)

I morgon är jag ledig. Då ska jag vila. Ringa lite samtal, springa in med bröllopas klänningen och vila lite till. Låter inte det toppen?? Kvällen består dock av jobb men även lite roligheter. Gud när ska jag hinna koppla av. Jag kommer ha rynkor innan jag fyllt 25 om det fortsätter såhär. Grått hår oxå kankse. Inte OK.

jaja.. nu e det slut tappen på jobbet. Häng i Lin..



xoxo

Kommentarer
Postat av: Pernilla

åh nej, krya på dig!

2009-05-13 @ 17:52:08
Postat av: Sandra

det här låter inte alls bra,knapra lite piller och drick litervis med vatten! krya på dig och kram

2009-05-13 @ 19:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback