090518

God middag vänner

Jag har släppt min bitter het och känner mig i stället glad och pigg. Ny vecka nya möjligheter. Dags att börja träna igen kankse? En runda i spåret i kvälls solen idag hade ju inte varit dumt! Well Well vi får se.

Mission denna vecka

* Bordsplaceringen ska bli klar
* Måste få tag i prästen (dom verkar ha mycket för sig här i kba)
* Sammanställa fest häftet tillsammmans med madde (det ska gå i tryck snart)
* Vigsel programmet måste bli klart
* Skaffa mig lite egentid (stort behov)
* Christian och Sunarli på middag på fredag
* Jobba, Jobba, Jobba

Ändå en ganska lugn vecka måste jag säga.
Men tiden går fort nu.. bara 5 veckor kvar till The day

Alla pratar om att det är en kort vecka denna veckan. Kul att det berör oss som jobbar i butik!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det var allt lite bittert i slutet av inlägget! :)

Jag citerer "Ny vecka, nya möjlighter" ! Den är härlig den

Pöösselipuss

2009-05-18 @ 14:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback