090506

God morgon mna vänner.

Nu är vi riktigt heta på dans måste jag säga. Det gick riktigt bra igår. Carl va stolt över oss =)

Efter två timmars dans bar det hem för lite joobb. jag va färfig vid halv tolv. Då va jag PIGG. så typiskt mig efter att ha varit slut hela dagen. Så jag plöjde ett avsnitt gossip och disuterade lite bröllop och framtidsplaner med min man. Alltid intresant.

Nu är jag uppe och gröten står brevid. Ingen morgon promenad idag. Det är inte riktigt lika kul när inte solen lyser.

Ha en bra dga.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ska bli så kul att se på er när ni ska dansa på bröllopet!

Ser ni lika på er framtid då? Det tror jag, när väldigt sammansvetsade tycker jag!

Ha det bra

2009-05-06 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback