V 10


Ny vecka... Nya möjligheter

Måndag -- Nu är det dags att ta tag i maten igen. Min mage har inte funkat så bra det sista. (Fy på dig caroline. Inte slarva med maten.) Jobb och strykning står på dagens lista (roligt va?) Jag ska även ta mig till sportlife för att skaffa ett träningskort, jag ska ju för fan stå brud snart. =)




Tisadag -- Jobb, sola, träna

Onsdag -- Jobb, bröllops planering.

Torsdag -- Jobba med bokföring, träna, tvätta. Umgås med sandra och sigge. Leta rätt på en bra mascara. Vilken va det du använde Sara?



Fredag -- Städa, åka till IKEA. Nu måste det bli ordning bland skorna. Någon som har bra tips på sko förvaring??
ÅKA TILL SKÅNE. ÅÅ vad mysigt det ska bli att komma ner till pernilla och familjen.

xoxo


Kommentarer
Postat av: sara

Hej Gömman, jag beställde fiberwig, den kostar 220 kronor och några extrakronor med frakten och sådär men är väääl värt stålarna, testade den i duschen häromdagen och kan bara säga att den håller vad den lovar, inte ETT spår utav mascara ngnstans så man kan vara superläcker i sommar vid havet med långa fransar som aldrig rinner av=)! Här är en direktlänk: http://eleven.se/imju-fiberwig-6902.html Kramar

2009-03-02 @ 13:37:54
URL: http://saraalfridabenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback