min första jumpsuit

Vilken dag.. Segt på jobbet, lite folk men roligt att jobba med Carro som vanligt. När man ser fram imot någonting tycker jag ofta att det går lite segt.. men men, nu är jag hemma igen. H hade gjort jätte goda wraps till mig och Anna. Så nu e jag mätt och glad. I morgon är det upp tidigt som gäller. Tidig säng för Lin idag.

Men först.. dagens outfit och shopping..

Kjol med lite högre midja(jc), gammal grå top (amarican vintage)och en liten kofta till det (Zara)




Min första jumpsuit.. e det inte sjukt snyggt??
Lite vår nu tack... 

(Faktisk ännu finare in real)




Kolla in ryggen sen.. hihi



Dräkten kommer från ra-re..
ok.. jag vet att blommorna e döda =)
men städ dagen är inte förrän i morgon, så set så..

Bay the way så gick min nagel igår.. jag känner mig halv.. *bitter*



Det e konstigt hur naglar kan gå sönder på sju tusen olika sätt,
men detta måste ändå var det konstigaste..

Nu är det dags för sängen. I morgon väntar en fullspckad dag.


xoxo


Kommentarer
Postat av: daun

superfin

2009-03-04 @ 23:32:43
Postat av: Pernilla

Det finns inte någon som får mig och skratta som du! Mina kollegor undrar varje dag var jag skrattar åt..... :P

Jättefina bilder och rosorna i vasen, hihihi

2009-03-05 @ 08:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback