PN

Vilken dag.. jag fattar inte att klockan e 23!!

Vaknade tidigt (som vanligt) tvättade, pratade i telefon medans jag försökte vakna. Städade, solade, tränade. Åkte till k-mässa för att hämta lite jobb stuff. Åkte till min kära vän sandra för att dumpa lite saker. Åkte vidare till jobbet. Det va fullt upp mellan 5 och 7. Tokigt många kunder som ville köpa jenas. Jag va taggad och laddad. De e sååå roligt att jobba när det är mycket folk. Nu ser butiken ut som fan. Men det löser jag och hatten i morgon.

I varje fall, efter det for jag hem för att möta tjejerna på PN. Öl och hockey va mottot. Hockeyn behöver vi inte prata om. Jävla VF. Dom suger. Vi får hoppas på lördag. Då kommer Hellen ovh joinar oss. Det blir kul.




Sandra på PN.. Hon e sååå hockey trogen.. hahah





Såhär såg jag ut igår innan jag köpte dom fina nya jeansen. Jag försökte ta en bra bild. Men det sket sig =)..

I morgon är det bir det vin på PN (igen) med Sara.. Ska bli super mysigt.

nana gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback