tacos och busig pojk

Nu har vi landat i skåne och fått i oss jätte god mat. Tacos med rött vin... mmmm

Samuel har verkligen blivit stor, det går så sjukt fort. Han har lekt och stojat som en tok hela kvällen. Jag fattar inte hur han orkar. Henke va helt slut efter 15 min.

Nu är lets dance på och drinkarna är serverade. Bagge och Magnus är absolut bäst. Hoppas dom kommer till final. Jag får säga som min vän carro, hoppas fan att Elisabeth åker ut. Pallar varken henne eller hennes dans.



Vi startade vå tripp med en korv på Adeles.



Samuel får sina tuffa hängslebyxor från polarn och pyret. så söt..





sötnosarna leker..

Har ni en trevlig kväll??

rarelady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback