mitt i veckan planer

Vilken trevlig kväll det blir när dagen varit fin och solig. Ok att jag har stått inne i en butik och inte alls sett solen, men alla kunder blir glada och man vet att där ute e det fint. Men vist hade jag velat sitta i bara linne på balkonengen i lä och dricka te med världens bästa bok. I morgon kanske??

Mamma och syster har vairit här i kväll. Vi har käkat henkes goda köttfärs och bröllops planerat en del. Nu är det verkligen något hela tiden, som H säger. Ju mer tråfdar man drar i desto mer "pproblem" hittar man att lösa. Men än så länge e det bara roligt.

Nu ska jag mejla en firma som kör vit limosin. Vi får hoppas på glada besked. Karin i stockholm ska även få en liten hälsning i sin mejl.

I morgon är det ledighets torsdag.  Å dagen böjar som alla andra torsdagar med träning.
08.30 spinning 30 min
09.00 pump 60 min.

Sedan bär det vidare till mölndal efter en dusch, där ska jag luncha med mamma och syster. Hoppas solen lyser på oss i morgon.

Nana gott
rarelady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback