upptagen??!!

shit vilekn upptagen kvinna jag e =).. sorry för dålig uppdate. Men helgen har verkligen erbjudit massa roligheter. Typsikt när man har sin jobbhelg. Men så är det. Tack gud att jag e blessd med icke bakfylle attacker.

i varje fall. kvällen igår va såååååå trevlig, vi åt mat drack vin och hade det super. Sara e grym. Bästa halv systern ever.
Idag har jag jobbat, jätte kul, mycket folk coh bra försäljning. Men...

Nu e vi hemma hos sara och dricker sprit och spelar guitar hero.  Det är verkligen inte min grej. jag suger rent ut sagt. På guitar hero givetvis, sprit är mer min grej = )

jag tog ett kor förut, sen dog kameran.. men bilder har jag. Dom kommer i morgon =)

Jag ska återgå. Hoppas ni har en trevlig kväll.
(pönan var e du? saknar dina roliga inlägg!)

Puss

rarelady

Kommentarer
Postat av: Pernilla

HÄÄÄÄÄÄRRRR!!!

Lovar ska bättra mig

2009-03-29 @ 14:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback