Träning

Japp, då är core passet bokat för ikväll. Det känns verkligen skönt att jag kommit igång med träningen. Känner mig sund och glad. 

Idag rullar det på som vanligt på jobbet. Maten är i magen och jag ska snart ut och hänga upp lite nya varor. Vist blir man shopppingsugen så fort solen lyser?? 
Ok att det är vår i dag. Men vågar man verkligen hoppas på vår när det är snöstorm och regn varannan dag? 
Men det sista som överger är ju just hoppet. Jag tror på vår och en fantastisk sommar. 




Bild: expressen

Tänk.. snart e vi här. 

xoxo


 

Kommentarer
Postat av: caroline

hha jag trodde att det var du och h, röven va lite lik din mohahjahaha, ses imorgon fjunet =)

2009-03-17 @ 15:11:38
URL: http://misslin.blogg.se/
Postat av: Anna

ja vääääääääääldigt lik......hehe . nä mer lik min :(

kag ÄLSKAR din röv...(som du kanske lagt märke till ibland när jag tallar lite väl mycke på den...)

2009-03-18 @ 01:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback