Spraytanning

Jag är så mätt. Ha tryckt i mig så många räkor nu så magen spricker snart. Matchen behöver vi inte prata om. Jävla skit. Men på lördag blir det nya tag. Jag undrar om det finns biljetter kvar. Hade varit kul att åka in till götet och kolla.

Jag sitter och funderar på om jag ska träna i morgon. I så fall blir det nog cykling 12-13. Jag får kola på det. Men jag har i varje fall bestämmt att jag ska sola. Nu är det dags att ta tag i min bleka hy.

Jag har aldrig varit såhär blek. Funderar på att spraya mig. Är det någon som vet var man kan göra det i närheten av kungsbacka??



Nu ska jag kryma ner med tidningen cosmopolitan..
Nana sött

rarelady


Kommentarer
Postat av: veronika

har jobbat på mitt gamla jobb idag som jag hade innan jag börja plugga, en förskola ute i särö så jag har haft en bra dag.. alltid trevligt att tjäna lite kosing... Ja det är jätteroligt att syrran skall gifta sig... vet att du med skall slå till i år... trevligt :) 27juni va?? carro har skvallrat... Nu väntar bara jag på ett frieri från min man.. :p kram kram

2009-03-19 @ 21:45:00
URL: http://veda.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hehe okej :) natti natt

2009-03-19 @ 21:57:14
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback