Socklar i köket

Gud va löjlig jag e.. Henke förtäljer 07:52 att det ska komma en nisse och måtta för socklar i köket. Panik utbryter i min hjärna. STÄDA!!!  "Jag måste dammsuga i så fall, när kommer han?"
Kl 8 får jag till svar. PANIK!!

Jag tog mitt förnuft till fånga och satte mig vid tv:n med kaffet. Nu har han redan gått. Han skulle bara mäta lite.
Gud va barnslig jag e.

Nu ska jag hoppa in i duschen, ny dag vankas.

Mamma föreslog förresten att vi skulle gå på "män som hatar kvinnor" på fredag.
Jag är ju lite sugen på "dumpa honom"
Vad tror ni?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Godmorgon min Sköna, jag har hört mycket bra om män som hatar kvinnor men hade jag fått välja hade jag också valt dumpa honom!

Vi hörs!

2009-03-17 @ 08:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback