pump/tjejkväll

I morgon är det dags för pump!! Jag har gjort liknande på friskis och svettis innan men inte som nu. Det ska bli kul. Det kommer nog bli en riktig genomkörare och jag kommer ha hur ont i kroppen som helst efterår.



Sen bär det som sakt av till frissan efetr lite bokförings jobb. Energin sprudlar.

Jag pratade med Anna igår om en tjejkväll. Shots och en riktig tejej fylla med fula kort och asgarv, det va alldeles för länge sedan. Nu är det dags att styra upp det.



Min favvo - Mojito. Undrar om man kan göra goda sådana hemma!! Dags att göra ett första försök kanske.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Pernilla

mojito...... vad är det? Innehållsförteckning?

En riktig fylla...... precis vad jag skulle behöva, får man komma? Lite långt att åka bara :(

2009-03-04 @ 14:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback