Onsdag

God middag onsdag.

Vilken lyckad kväll det blev igår. Det va riktigt roligt att träffa Josefin igen. Vi tryckte i oss mat. Har inte ätit så mycket på länge. Lite vin slank ner och kvällen var fulländad.

Nu har jag lunch, lax och grönsaker blev det idag. Efter jobbet blir det träna. Vet inte o jag kankse ska gymma idag. Det visar sig. Men jag har kommit på att pass e nog mer min grej. Men onsdagar har inte så mycket att erbjuda. jaja..

Det e fullt ös på jobbbet idag. Skyltning, väggar och fina bord ska fixas inför hyelgen. Roligt att ha mycket att stå i. Det gillar jag.

Nu är det dags att leta fler adresser. Jag har kommit en bit faktiskt..

rarelady

Kommentarer
Postat av: Sofia

jadå =)

ha en fortsatt bra onsdag!

2009-03-11 @ 15:40:38
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback