morgonstund har guld i mun

jippie.. sol idag igen. Börjar nästan bli bortskämmd nu ju =)

Igår va en riktig slappar dag. Jätte skönt. Det va längesedan jag va ledig utan en massa måsten. Måsten som jag iofs själv bygger upp och samlar på mig. Måste göra det, måste hämta den, måste träna måste städa.. aa ni fattar. Så igår va min dag. Jag hade det sååå skönt. Kollade på filmen Marley & me.. Skit bra. En riktig söndags rulle.

Men nu e det ny vecka med nya möjligheter =)
Bröllopet ligger först nu. Det finns mycket att ta tag i. Roligt.

Ikväll blir det ett box pass med mamma. Ska slå henne riktigt ordentligt. haha.. kan jag tro, min mamma e den mest vältränade människa jag känner. Efter tobbe då förstås. Hon kommer spöa skiten ur mig.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback