Kvällning

Två träningspass är avslutade och jag är helt slut. Spinning och body pump blev det idag. Imorgon blir det core och en vända på bandet. Energin sprudlar. Det enda som saknas är solen och svärmor.

Idag kom skatte pappren. GLÄDJE besked. hihih.. oj va rik jag blev helt plötsligt. Men de får gå rakt in till bröllopet givetvis. Ingen mer shopping för mig. Förutom skor då. Men de e inte samma kategori =) Lr??

Nu ska jag hoppa in i en duch. Sängdags tidigt idag. Jag tar bröllops planerna med mig. Nu e det nära. 27:e juni kommer med stormsteg..

Denna veckan ska jag fixa

  • Dekorationer till borden. lr a bestämma vad vi ska ha i varje fall.
  • Träffa catering firman
  • Kolla på skor och underkläder
  • Kolla upp övernattnings ställe till dom som reser och kolla var vi ska träffas dan efter.
  • Klicka hem hindersprövning
  • Boka transport mellan kyrkan och festen
  • Boka tid för naglar
  • Florist (ska åka till blomstermakarna på onsdag)
Ja.. det fins att ta i. Dags att börja spåna.

Buy the way.. henke har börjat spela dota igen.. det finns inget bättre än när han gör det. NOOOTTT.. HATAR.. han tar upp tvn och soffan (mer än vanligt)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp! väntar med spänning på kort från din helg,hoppas att allt är fint med frun,vi höres..

2009-03-30 @ 22:25:52
Postat av: caroline

vem väntar?? kameran har lagt ner.. men det kommer hoppas jag =)

2009-03-30 @ 23:29:34
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback