Hemlighet avslöjas

Mitt i ett avsnitt av

Desperate Housewife

säger min man till mig..

H: Jag har precis fått igenom mitt njsdhgjesnc
C: .......
H: (pausar serien) Jag har precis fått igenom mitt bil köp.
C: VAAAA Har vi köpt en bil?? När fan hade du tänkt kläcka det?
H: Har jag inte sagt det?? Det gjorde jag i fredags. Idag blev det klart.
C: Ja ja.. vill du ha en bil så köp en bil!
H: Berättar alla fördelar om den nya investeringen (!!!)
C: Får jag nya skor nu då??
H: Suckar med ett litet leende.

Nu desperate och sedan sängen.



Snyggaste bruden!!

Imorgon blir det jobb,  träning och skriva adresser på alla inbjudningskort. Vi har mutat Anna. Hon kommer över och hjälper till, vi bjuder på mat och lite vin. Bra deal! Trevligt blir det oxå, förena nytta med nöje. Lr vad säger man =)

xoxo






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj...mitt i desperat! :) Vad blir det för bil?

2009-03-17 @ 08:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback