Helsingborg

God morgon mina vänner.

Nu håller vi på att göra iordning oss. Helsingborg väntar. Vi ska kolla lite affärer och äta lunch på stan. Vädret är lika tråkigt som igår. Ingen sol så långt ögat når.

Jag ska försöka tjata på Henke och Magnus att vi ska ta en tur till väla. Jag vill kolla hur deras Jc butik ser ut. Väla har ju blivit ett jätte känt center med hur många besökare som helst per år. Den butiken måste ju vara frin, många ser ju den varje dag.

I kväll ska det blandas irich coffe och kollas på melodifestivalen. Andra chansen kl 20.00



Vilka bidrag tror ni går vidare?

Puss Lin




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå där! ligger och slöar i sängen med det lilla pyret bredvid mig,har ingen aning vilka som går vidare ikväll,ingen känns självklar tycker jag,vi hoppas på det bästa. Hälsa mannen.kram på er

2009-03-07 @ 16:07:37
Postat av: veronika

hej, carros syrra veronika här, läser din blogg då carro visade mig den... hon tyckte jag skulle lämna en liten kommtentar här.. kram å hej.. ps. hejgar på caroline af ugglas ikväll :)

2009-03-07 @ 18:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback