God morgon

God morgon mina vänner.

Hoppas attt ni alla hade en super trevlig lördag kväll.
Vi e alla lite söndags slöa idag. Med alla rätt. Solen har inte vågat visa sig idag heller. Dumma sol. Jag ska ta mig en dusch snart. Vi ska ge oss ut på tavel jakt innan det bär av till götet för att träna.

I morgon är det ny vecka med nya möjligheter. Jag tror jag har fattat hur kort tid det är tills jag står brud. 27 juni börjar närma sig. Denna veckan är det verkligen dags att bocka av lite på listan.

Pönan e så söt, jag har fått låna hela hennes tidningssamling. Så nu är det hem och plöja tidningar som gäller. Å framför allt att få saker gjorda. Som H säger. Jag e bra på att tänka och planera men att bocka av det och lägga det bakom sig verkar inte riktigt vara min grej =)

Övning ger färdighet.



Ni ser ju, fullt upp här..



Puss så länge, hörs sen..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback