Fika time..

Oj vilken sen fika det blev idag. Vi har faktiskt fullt upp. Riktigt roligt. Många glada kunder som vill ha hjälp. Det gillar vi.

Jag funderar starkt på att skjuta upp min träning till i morgon bitti. E man lat då? Jag vill inte träna själv på gymmet. Det verkar hur tråkigt som helst. Hade det funnits ett pass så hade jag inte tvekat. Ja ja, får kolla om nosen har någon plan för oss i kväll kanske.


De här ser ju inte kul ut... Träna helt ensam!!

Buy the way så började min dag riktigt illa. Jag va bitter för ingenting och ville inte alls vara med, men tänk vad bra det blir i bland. Vid halv tolv kom nosen på besök.. tänk vad en liten kärleks hälsning kan förgylla ens vardag.

rarelady

Kommentarer
Postat av: Madde

Va fin din nya sida är :) puss puss

2009-03-11 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback