Få det gjort!!!

Min kropp.. jag tror jag går av. Det känns som jag fått något riktigt vasst uppkört.. aa ni fattar. Nu har vi grejat med min blogg design, lr a.. henke har gjort. Han e så duktig. Som vilken dag på jobbet som helst som han uttryckte det.
Jag e nöjd och glad.

En helg är avklarad, fan va fort det går. Men nu ser jag fram emot att komma tillbaka till jobbet. Det känns som jag varit ledig alldeles för mycket det sista. Men i bland ska man få ha det lite gott.

Denna veckan ska jag bocka av lite på min bröllopslista som jag sa..
Jag ska...

  • Ringa kyrkan
  • Hämta hem adresser till inbjudningslistan
  • Ge klartecken till fotografen
  • Boka bröllopsresa
  • Boka möte med catering restaurangen och spika det. 
Nu ska jag sova på saken.. Jag tar med mig bröllops tidningar i sängen. Varje minut räknas... haha

nana gott mina vänner.



Extra myclet kärlek till M&D idag.. dom e bäst!!

xoxo



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för en jättetrevlig helg! Gillar verkligen din nya sida (tror det heter wall?!)

Puss

2009-03-09 @ 09:55:38
Postat av: Pernilla

HENKE! Tack för en fantastisk lunchlåda :)

2009-03-09 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback