Dansande lördag

I går va vi sam sagt och kollade på min  kusin när han tävlade i magic cup. Att få se alla par sväva omkring på golvet va helt fantastiskt. Dom e så sjukt duktiga. MAn ryser i hela kroppen.

Om vi har tur så bli vi 1 100000 så suktiga som dom till bröllopet och kan sväva fram i ne vinervals jag och min blivande. Vi har ju den bästa läraren.. Min kusin..




Karl och carlotta.. Kolla in hennes klänning. Den e så vacker.




Duktig kusin..



Ett annat par som ämpade på. nte lika bra som kusinen givetvis.



Karl och charlotta kom 4:a. Jag va säker på att dom skulle bli 2:a. Det va ett engelskt (tror dom va därifrån) par med som va sjukt duktiga. Men.. alla dommare dömmer ju olika. Stackars Karl. Men dom gjorde ett bra jobb. Nästa gång blir det bättre.


Nu ska jag dra till jobbet. Hoppas ni får en skön dag i solen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback