16:e mars - ingen sol

Japp, då vad det måndag igen. Å vad e det vi brukar säga pönan?? Ny vecka nya möjligheter =)

Denna veckan kommer bestå av träning, jobb och bröllopsplanering. I kväll blir det gymmet med Anna, fan va vi ska svettas. En riktig genomkörare för min del.

På fredag ska jag och Nosen gå på bio förhoppningsvis. Jag ska försöka dra med han på Dumpa honom. Hur man kan få till den översättningen på He´s just not that into you.. är för mig en gåta.. men men den filmen hoppas jag det blir.

Vi måste även ta oss in till stan på Lördag och kolla på vigselring.. Det känns lite akut faktiskt. Men man vill ju ha "the ring" om ni fattar. Jag får kankse göra mig en egen i varje fall. Vi får se.




Ha en underbar månadg..

kössar Lilla LIn..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det låter som en härlig vecka....Ni verkar "jobba på" bra med bröllopet! Jag tror personligen att det var den Skånska luften som behövdes <3

2009-03-16 @ 12:26:47
Postat av: Mamma Gittan

Hej. Jag tycker ni ska gå på Män som hatar kvinnor,

den var riktigt bra. Kram Mamma

2009-03-17 @ 07:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback