nervös..

Det suger i magen nu.. jag börjar bli lite nojjig. Men jag känner mig ändå samlad.
Det är en konstig kännsla som det inte går att sätta fingret på. Jag är så förväntansfull. Vill ha lördag nu.. =)

Men idag är sista dagen innan semestern. Jippie.. dagen går långsamt och jag kan inte riktigt koncentrera mig på det jag håller på med. Men som sagt. Det är ju lite annat på G och jag har fixat det viktigaste i varje fall. Marcus tar över från nu. Han kommer att göra ett bra jobb med mina jens (hopps jag) =)

jaja ha ne bra dag i solen ni som är lediga. Det är riktigt varmt idag. Akta axlarna sanna.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

visst är den konstig, den känslan!

2009-06-24 @ 18:26:21
Postat av: MissC

Jag ska tänka på dig hela dagen på Lördag!

Vädret säger ju sitt enligt rapporterna!

du kommer att ha en strålande dag och solen kommer färga allt i gyllene toner!

Massor med lyckokramar!

2009-06-25 @ 12:41:45
URL: http://missclivinglife.blogspot.com
Postat av: Eminem

Jag tror marcus kommer klara det galant i sommar!

2009-06-25 @ 16:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback