Dan före dan...

Nu är vi äntligen här. Som jag har längtat. Dagen före vår stora dag är äntligen här. Alla mina och Hnekes uppdrag är slutförda. Nu håller vår familj och några vänner på att fixa till det sisat i lokalen. Eller a dom har ju mycket att stå i idag. Men dom tycker det är roligt.

Daniel den sötnosen fixade så jag och henke ska åka in till heven 23 och äta räkmacka coh dricka bubbel. Det kan vi behöva. LIte egentid med varandra. Prata om allt utan bröllopet =) det har ju vart det enda som existerat de sisat månaderna.

Jag är såååå förväntansfull, det pirrar i magen, men jag kan inte säga att jag är nervös. Jag känner ett lugn. Lugnare än jag bruklar känna mig faktiskt. Lite bajsig och konstig i magen ska jag erkänna att jag är.. hahaha måste bajsa innan jag går in i klyrka.

På söndag kommer lite bilder upp.
Håll utkik. Då bloggar jag som Fru TOFT..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback