Nya hälsningar från Grekland

Hej kära vänner.
Jag fortsätter som innan. solar äter dyker badar gör utflykter och dricker massa öl!!
Lite bilder från de senaste dagarna följer..



Första doppet i polen på hotellet. Jag snodde en unges leksak. Efter detta fick jag solsting. Jag ska köpa en kepa i kväll. Fan va varmt här e å jag va inte lika smart som henke och la mig i skuggan en stund under dagen, nej jag va enveten å skulle sola. Huvudvärk och yrsel resulterade de i. Men nu e jag fitt for fight



Utsikt från restaurang flamingo. Super god mat och trevlig personal!



Dom har även goda drinkar =) Här belv vi bjudna på en honey moon drink!! två veckor idag =)




Idag hyrde vi denna vampyr till bike.. (mycket vampyrer nu säger henke.. jaja) vi skulle ha en 300 men det blev 500 fan va det gick!! riktigt kul. Här e vi på G in till dyk centert för min kurs- Behöver jag säga att jag inte sov något natten till idag. Jag mådde illa och va såå sjukt nervös.



Här har vi gått igenom allt praktiskt och jag har fått min dräkt. Här va jag lugn och fokuserad!! Jag ville i vattnet!



Jag och nosen under vattnet. Asså jag kan inte beskriva, det va så sjukt häftigt. Jag ska defenitivt fortsätta. Första minuten under vattnet va skit läskigt och givetvis ovant. Men när man fått koll på allt e det hur häftigt som helst!




Jag gör OK tecknet till kamera gubben.



Fisk nosen...

japp. Nu är det dags för dusch och sedan mat. Pizza idag tror ja..
I morgon blir dett att slappa på stranden. Olja för min del =)

massa puussar till er alla!!

Kommentarer
Postat av: anna

Gud vad härligt =) Njut!!! här regnar och regnar det så ni åkte i helt rätt tid.

Hälsa H!

2009-07-12 @ 09:46:42
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy fan va coolt. Jag skulle också vilja testa att dyka :D Jag har glömt vilken tid jag ska hämta er på lördag. så du får gärna ringa ngn dag igen :P Förresten, varför har ni glömt berätta att det bor värsta snyggingen i eran trappuppgång? ;) haha. Ha det bra syster o svåger. Pusspuss

2009-07-12 @ 15:44:35
Postat av: Jenny

hahahaha...mycke vampyrer nu asså=) Härligt att du vågade dig på det Carro, visst är det underbart att dyka?? Känslan är obeskrivlig! Må gott...kram

2009-07-12 @ 16:33:36
Postat av: Anonym

man blir ju inte det minsta avundsjuk på er... fy fasen va gött de ser ut!!! å va brun du e carro... hoppas de e den bästa semestern ewahhhh... pusselipuss på er...

2009-07-12 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback