städ tanten e på G

Det blev en riktigt trevlig kväll igår. Jag började som sagt på jobbet. Stannade till strax efter 4. Det va verkligen inte meningen. Skulle ju bara grejja lite. MEN mne.. sen åkte jag hem och skickade in lite till NH.

Sen bar det av ner på stan. Anna och jag träffades på Naam för en öl i solen. Ja det var faktiskt sol. Tro det eller ej men när vi sat där så stekte det på ryggen. Love it!

Våra karlar mötte upp oss lite senare på Åsidan för god mat och dryck. Kvällen fortsatte med öl och goa skratt. Som tur är blev det inte så sen. Så idag är jag fitt for fight. Eller rättare sagt jag e redo för en dag med mitt hem. Här ska det städas. Det ser ut som FAN. så nu blir det  pink på hög volym.

Bilder från kvällen kommer senare.






later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback