min dag..

Vi började med skumpa och hår på salong i mölndal. Min syster gjorde mitt hår. Hon är bäst i hela världen!!






Lite nervösa..



Madde målade mina naglar och sanna fixade håret-- lyx..



Smink e på G..



Färdig hemma hos mamma och pappa.. mat väntar och jag är redo för klänning och att säga ja..



Efter kyrkan.. när massa ris slängdes över oss!


Jag och min vackra syster.. Kolla in vilken fin bukett emelie gjorde.. Tack söta du!



Lyx åk till festen..

detta är allt jag fått.. så alla ni som känner mig. Mejla till mig på [email protected]
jag vill ha massa fina bilder.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken bra dag det blev!

Jag mailade över en massa bilder till henkes mail igår, kolla om de har kommit fram annars får jag göra ett nytt försök

ha en underbar dag!

pösselipuss

2009-07-03 @ 08:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback