naxos

Hej vänner. Här kommer lite bilder från våra första dagar på naxos.



När vi anlände till flygplasen va det ca 35 grader. Jag höll på att trilla av. Vatten vatten vatten. Från flygpalsen tog det ca 6 timmar att komma till vårt paradis. Båt 4 timmar och lite buss på det. Men det va det värt. Tur att vi ska stanna i två veckor!



Japp.. idag hyrde vi en fyrhjuling.. så jävla bra dag vi har haft. Vi har kört runt halva ön. det är verkligen som en saga. så fint överllt. vattnet är turkost. efter en lång tur längst stränderna åkte vi upp i bergen. Collt som attan. Vi möttes bland annat av en gubbe som vallade sina getter. haha. sånt man läser om lixom.. hihi



hihi.. vi hittade så sjukt fina ställen..



Maten är sjukt god.. va äter i stort sätt hela tiden =) bli inte förvånade om jag kommer rullandes hem..



Utsikten från bergen är helt slående..



byggnaderna är som slott. i vissa berg är det helt kalt.. det finns inget grönt, men så ligger det ett fantastiskt hus.. med massa blommor och gröna växter. helt sjukt



detta va allt för nu.. jag har givetvis hur mycket bilder som helst. Men det tar jääättte lång tid att ladda upp. Jag tänker på er mina fina vänner där hemma hoppas ni har det bra.

Kan sigge gå nu sandy.. försök hålla henne jag vill att premiären kommer i ystad =)

puss så länge..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ni ser verkligen ut att ha det härligt!

Ha det underbart

karmar

Pernilla

2009-07-06 @ 19:07:14
Postat av: Sandy

Kan meddela att inte Sigge går än,vilket hennes mamma bara tycker är skönt...kul att se bilder från eran honey moon. Det är tomt hemma utan dig.kram kram,hälsa gubben

2009-07-06 @ 19:58:26
Postat av: Jenny

Hej mina nosar!

Va gott ni verkar ha det, just nu sitter du med Tobias i andra änden av telefonen. Satt precis och konstaterade att det är sjukt tomt här hemma utan er =( Nästa gång får det bli en gemensam semester, så vi inte behöver separeras ;) Njut nu av eran underbara hooooneymooon! Puss & Kram Jenny & Reza

2009-07-06 @ 20:02:42
Postat av: carro

sötnosar!! ni ser ut att ha det helt underbart =)

jag trodde att det var henke med ryggsäcken på första bilden haha =) njut i fullo! saknar dig!

2009-07-07 @ 11:36:02
URL: http://misslin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh jag vill vara med! :D ni ser ut att ha det sjukt mysigt..! Tycker henrik att det är kallt i vattnet på grekland också eller? haha Puss o kram sötnosar. PS. jag har köpt kaffebönor till kaffemaskinen ;)

2009-07-07 @ 14:47:50
Postat av: anna

Enjoy =) här är inge kul väder...sååå njut!!

2009-07-07 @ 19:55:13
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: barbie

åååå va nice de ser ut!!!hoppas ni får underbara upplevelser och sjukt bra minnen för livet!!!

pussar

2009-07-09 @ 19:11:58
Postat av: Sandys lill-sis

Det är fasen inte nå många som lyckas med att se så sjukt snygg ut med en sådan brottsligt stygg huvudbonad!:)

2009-07-21 @ 10:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback