Mitt nyårsfirande



Min blivande man.. världens bästa kock.
Här förbereds förätten. Det blev tigerräker i vittvin, vitlök chilli och permesan.
Till detta fick vi lantbröd och vitt vin.


daniel och daniel (tv) master kock.. ska hugga in på förrätten som han och henke lagat.


Henke har satt gaffeln i varmrätten.
Ugnsbakad oxfile med rotfruktslåda och basilika sås.
Till detta va det givetvis rött vin... i mängder..


Efterrätte va brulepudding med bärblandning och karamellsås.
Helt fantastisk.


Efter maten åkte slipsen av


då bar det upp på övervåningen för att sjunga sing star, så sjukt kul. Henke och
Daniel sjung för glatta livet. 


Jag posar mellan sångerna,


Gott Nytt År. Tolvslaget firades in med skumpa och cigarr.


Jag och älsklingen firar in det nya året



Tjej trion, Viktoria jag och Madde



2009 började med pizza och massa läsk.
Det va kasnke inte riktigt vad jag tänkt mig, för som alltid har jag bestämmt mig för att bli mer sund.
Träna och ätta gott, men lite nyttigare.
haha.. hela kungsbacka och jag kommer vara på gymet dom
första dagarna i januari.


Ännu en kul fest med roliga minnen att lägga till på listan. Nu e det verkligen dax att komma igång med bröllopet igen. Det e sjukt mycket grejer som måste fixas. I veckan ska jag försöka bestämma mig för vilka färger vi ska ha.

hoppas ni hade en rolig nyår.

kram caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback