Helkväll med S&M

Vilken kväll det blev med Sara och Malin. Först bjöds det på mat och gott vin hemma hos oss. Det blev många skratt, Sara har en förmåga att säga en del roliga saker. Sedan bar det ner på stan, vi va ute och shakade till grymt bra musik och drack massa goda drinkar. Mjito blev det för min del, den absolut godaste drinken jag vet.

NEEEJJ, ni kommer inte tro att det är sant, Henke har supit bort kameran. Skulle precis ta fram den nu och lägga upp bilderna från gårdagen, men nej den är borta. Den ligger väll i någons lägenhet nu, för på restaurangen var den inte, jag ringde precis.. FAN!!   Vilken tur att ja hittade våran gamla!!!
Ja va ska man säga vi e verkligen bäst på att slarva bort kameror jag och min karl, ni får klara er utan bilder idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback