Nagel bitare

Efter att ha bitit på naglarna hela livet har jag nu slutat.. Jag e duktig =)
Mina naglar och nagelband har sett ut som hej kom å hjälp mig..
Men nu har jag som sagt tagit mig i kragen, det var när Henke friade som jag tänkte "jag kan ju inte visa upp min ring med dom här fingrarna" Så min vän Madde sa till mig att jag måste spara lite om jag skulle kunna göra nagelförlängning, annars går det inte, annars skulle det inte fästa. Sagt och gjort, bestämd som jag e, så slutade jag. Å nu e dom asa långa..


För långa fina naglar och hela nagelband använder jag
Natusan hand lotion
Olja
Trind nagelstärkning

Men så i fredags så gick den ena av på jobbet, jag har alltid tyckt att alla tjatar så mycket om sina naglar, "ååå neej min nageeeellll" va fan de e bara en nagel. Men nu fattar jag, så som jag har slitit med mina naglar, Fan min nagel..
jaja den kommer igen,


Jag vet att jag inte har några modell händer.. men fina naglar i varje fall,
förutom lilla pekfingret... FAN

Kommentarer
Postat av: Lisa (Benes)

Hittade din blogg genom Sara ( :

Dina naglar är fina. Jag har grabbiga arbetar-naglar, som jag inte ens kan ha långa för att jag tatuerar. I'm such a guy.

2009-03-12 @ 13:49:40
Postat av: Emma Höganäs

Duktigt du är! heöt sjuk jag har ockås slutat bita och min naglar är så långa har också alltid skrttat när folk säger " aj min nage bröts" men nu förstår jag dem verkligen !!!! :D

2009-03-14 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback