Svärmor är hemma!!

Äntligen har jag fått hem min svärmor, ni måste tycka att jag e helt galen som gillar att ha henne hos mig. Men det e så enkelt, det är det som är så skönt. Inget är någonsin jobbigt och jag gör ju vad jag vill ändå, jag behöver ju inte hänga henne i röven bara för att hon är hemma. Vi gillar att umgås helt enkelt. Givetvis ska hon inte bo hos oss för alltid, det går ju inte, men jag vet inte om jag klarar att hon är borta i Spanien en längre tid igen.

Så idag har vi bara njutit av dagen, det blev caesarsallad på donken och en tur på kungsmässan mitt på dagen. Nu har BM spelat kort med sina vänner en stund, jag och henke har varit hos min mamma och pappa på söndagsmiddag. Nu e vi alla hemma igen, vi har kollat lite kort och bara haft det bra.

Jävla skit helt enkelt att kameran e borta, men det e ju bara materiella ting. Vi får köpa en ny, den gamla e ju inte direkt ny... haha

Nana gott

//rarelady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback