Stackars Martin..

Nee.. nu e jag ledsen, Martin som dansade med (va hon nu heter som fick lämna)  va ju den bästa av dom alla.Det är hans första säsong i programmet och han får åka hem första ut röstningen, jag tycker synd om honom, jag hoppas han f år komma tillbaka nästa omgång, jag gillar han, han påminner om lilla peter.

Henke sa " man blir inte ut röstad, man får bara minst röster, vilket betyder att ingen har röstat bort dom, dom går bara inte vidare till nästa omgång" Låter inte det bra!?

Nu ska jag vara ledsen för martins skull en stund, dricka lite röd vin och mysa med min nos systri..
Vi kanske flummar till lite, vem vet..
Jag lovar att berätta i så fall.

//raraelady






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback