Srorlek 36!!

Det borde vara förbjudet att ha storlek 36 i skor.. jävla Madde!! Hon har stulit mina skor..Nää, i dag när vi skulle köpa skor sprang jag på dom.. mina skor, jag va bara tvungen att ha dom, dessutom va dom på rea, tror ni det fanns i min size?? självklart inte, men i strl 36 fanns dom, så givetvis satt dom som ett smäck på Madde.. jag gråter nu.. men jag är lite glad för Maddes skull i varje fall..

Så efter mycket om och men fick jag med mig två påsar hem i varje fall!!
Strumpbyxor och smink..


Parell har 50% på hela sortimentet, gissa om jag e nöjd!!

Nu ska jag vila lite innan det är dags för räkfrossa och Lets Dance.
Ha en trevlig kväll mina vänner.

puss lin



Kommentarer
Postat av: Sanna syster

Oj, vad du är duktig som köper inpackning till ditt hår! nu blir jag stolt systerinosen! :) Vi får boka en klipptid för dig snart också. Puss

2009-01-24 @ 15:24:32
Postat av: Sara

Sjukt kul räkfrossa/utgång!

Nu börjar min prenumeration på Miss Rarelady hehe!

Tack för igår!

Kraaam

p.s hoppas du mår bra även om Bella åkte ur=D!

2009-01-24 @ 17:30:17
Postat av: Cicki

www.lookfantastic.com

www.strawberrynet.com

/xx

2009-01-25 @ 13:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback