Solen lyser

I dag är det en fin dag vi vaknar till mina vänner.
Solen lyser och fåglarna kvittrar =)

Jag har inte kännt mig så utvilad som jag gjör idag på mycket länge!
Somnade strax efter elva och vaknade av mig själv kl 10 i morse! Bara att slippa klockan som väcker en är ju fantastiskt!

Lite gröt serverades och nu är jag jobbet sen nån timme.
Jag känner mig skit glad och redo för dagens möjlighete. Jag har ingen plan för i kväll än, men det brukar alltid ge sig. Henke verkade sugen på att göra något, vi får väll se om han kokar i hop något kul, annars tar jag väll ett glas på stan med några vänner! Men en sak är säker! Det blir sängen tidigt idag igen!

På måndag åker jag till Malmö, då måste jag vara utvilad!

Ha en bra dag i solen!

rarelady










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback