Pappas födelsedag

 

Vilken karl man har, nu fick jag tillbaka min dator, inte för att jag har blivit besatt av bloggande på något vis, nej nej, utan jag va bara tvungen att ha den!! Men han skulle jobba lite så jag passade på att kolla klart på filmen jag började på igår. Konstig film det där (The Curious Case of Benjamin Button) men bra, Eller jag vet inte vad jag tycker, den var ganska sjuk egentligen. Det handlar om Benjamin (Brad pitt) som föds gammal, så går hans liv baklänges och han dör som spädbarn. Under hans liv händer givetvis massa saker, han förlorar människor han älskar, ser världen och upplever mycket vackra saker. Helt klart sevärd!!

 

Idag fyller min pappa år, det bjöds på kyckling sallad och mineralvatten(oj va nyttigt) Vi hade en trevlig stund och pappa blev jätte glad för sina paket. Det e sjukt svårt att köpa present till killar, den här gången blev det ett bälte, skjorta, strumpor och tulpaner. Han va nöjd.

 

Jag och min syster (visionaryme.blogg.se) fick lite quality time idag. När vi lyckas få ihop det så blir det alltid kläd provning och frisyr fixning, hon e så himla duktig på hår, jag e verkligen impad. I morgon e det jag som springer raka vägen till affären och köper nytt hårspänne.. nu ska jag slippa affrot ett tag =) Med våra nyinköpta plagg stod vi och fixa och trixa i flera timmar, vi han även städa hennes garderob, skit bra, jag fick med mig massa saker hem =) Bilder kommer i morgon.

 

 

// Rarelady

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback