Nej jag har inte tappat bort den...

För ett och ett halvt år sedan försvann våran kamera! Henke hävdade bestämt att jag slarvat bort den på krogen eller glömt den någon stans, jag va helt säker på att det inte va så. Jag hade inte haft  med mig  kameran någonstans!! Jag letade överallt, kameran var borta.. jaja inte mycket att göra, vi köpte en ny! Henke fortsatte hävda att det va mitt fel, mest för att reta mig, jag va ju så bombsäker på att jag inte haft den!

Men så för någon månad sedan frågar Anna med barnen om jag glömt min kamera hos henne, hon hade haft den där JÄTTE länge!!

FAN.. kameran e funnen, hos min kompis.. ATTANS..



 "va var det jag sa!!"  jag hatar det uttrycket..

I morgon är det fredag, då ska vi kolla in om bella gör bättre ifrån sig..
Missa inte Lets Dance..

//rarelady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback